تقدیررا سرشته ام با اولین نگاه تو           ازعاشقی نوشته ام با اولین نگاه تو

تفسیرمی کنم تورا بین تمام یاس ها           اززندگی گذشته ام با اولین نگاه تو

تعبیرمی کنی مرا با حرفهای ناب خود         درسادگی فرشته ام با اولین نگاه تو

افسون چشم های تودیوانه می کند مرا         افسانه ها نوشته ام با اولین نگاه تو

پروانه ازجمال شمع دراستقامت اول است         پروانه را بکشتم با با اولین نگاه تو

من لحظه ای برای تو هرگزنمی دهم به کس      بیگانه را بهشته ام با اولین نگاه تو

لغزید پای رفتنم درکوچه های بی کسی      گوشم به در،نشسته ام، با اولین نگاه تو

بانو، تورا گم کرده ام درپشت قاب پنجره        تنها تورا سرگشته ام  با اولین نگاه تو

    دنیا که اینجوری نمی مونه همیشه

                                          یه روزمیای میگم نمی خوام ونمیشه

                    خیال نکن همیشه دلم برات می میره

                                          یه روزی برمیگردی که دیگه خیلی دیره

                   یه روزمیای سراغم که خیلی وقت رفتم

                                            هزارهزار بهونه ازاون نگاهت گرفتم

                    این روزهارو یادت باشه یه وقت نگی نگفتی

                                            اون روزها دورنیست که به یاد من نیفتی

                              یه وقتی برمیگردی که فردایی نداره

                                     هرچی سرم اوردی دنیا سرت میارم

 

عشق یعنی سوختن یا ساختن                 عشق یعنی زندگی را باخته

 

عشق یعنی انتظار و انتظار                   عشق یعنی هرچه بینی عکس یار

 

عشق یعنی دیده بر در دوختن                عشق یعنی در فراقش سوختن